Zajęcia

Generalnie na każdych zajęciach fitness spalisz kalorie, wzmocnisz mięśnie i odprężysz się psychicznie, a po pewnym czasie systematycznego uczęszczania na nie – poczujesz się sprawniejsza(y) i zwinniejsza(y). Różnica jest taka, że w zależności od lekcji, którą wybierzesz – położysz nacisk na jedną z wymienionych korzyści. I tak:

AEROBIK – czas: 50 min. Trening ogólnorozwojowy, poprawia kondycję fizyczną i wzmacnia wszystkie grupy mięśniowe. Doskonale wpływa na samopoczucie i sylwetkę. Nie zawiera choreografii.

POWER  STEP  – czas: 50 min. Ćwiczenia na stepie ,kondycyjno-wzmacniające ,głównie dolne partie ciała.  Zajęcia mają na celu redukcję tkanki tłuszczowej a przede wszystkim zwiększenie wytrzymałości organizmu, oraz poprawę koordynacji ruchowej i przestrzennej. Nie zawierają choreografii

STEP DANCE – czas 50 min   Lekcja choreograficzna  na stepie mająca na celu spalanie tkanki tłuszczowej ,dostarcza mnóstwo radości. Jest to połączenie różnych stylów tanecznych: latino, oriental , dance,,,trenuje wytrzymałość, koordynację ruchową oraz gibkość.

INTERWAŁ - czas: 50 min.  Najefektywniejszy trening fitness dla wszystkich, bez względu na poziom zaawansowania. Polega na wykonywaniu prostych  ćwiczeń, kopnięć i ciosów w zmiennym tempie . Ćwiczenia angażują wszystkie partie mięśniowe oraz poprawiają wydolność organizmu , siłę, elastyczność, szybkość oraz kondycję fizyczną. Trening wytrzymałościowy !!!

TRENING OBWODOWY – czas 50 min. Polega na wykonywaniu  ćwiczeń kondycyjno – siłowych ułożonych stacjami. W treningu obwodowym wykorzystujemy różnego rodzaju sprzęty tj. ciężarki, stepy, piłki, kettlebells, gumy. Buduje kondycję fizyczną, spala tłuszcz, rzeźbi sylwetkę, rozładowuje stres. Trening polecany dla osób średniozaawansowanych i zaawansowanych.

PERFECT BODY czas 50 min. Intensywne zajęcia modelujące całe ciało z wykorzystaniem różnych obciążeń tj. ciężarki, gumy, taśmy oraz ciężar własnego ciała. Doskonałe zajęcia dla osób początkujących jak i zaawansowanych.

BUP (brzuch, uda, pośladki) - czas; 60 min.  Ćwiczenia wzmacniające, rzeźbiące brzuch, uda, pośladki. Jeśli masz dolegliwości kręgosłupa czy stawów to zajęcia dla Ciebie. Poprawisz napięcie mięśniowe i ujędrnisz skórę. Ćwiczenia mają za zadanie usprawnić organizm. Praca skupia się na mięśniach brzucha, ud, pośladków oraz górnej części ciała. Do zajęć wykorzystujemy ciężarki, piłki, gumy, taśmy, maty .

SENIOR  + 60 - czas; 50 min.  Gimnastyka dla osób po 50 roku życia oraz dla kobiet ciężarnych…
Zajęcia przy wolnej muzyce, skupione na podtrzymaniu ogólnej sprawności ruchowej . Głównym celem zajęć jest : poprawa koordynacji , wzmocnienie mięśni, likwidacja przykurczów poprzez stretching . Podczas treningu wykorzystujemy duże piłki, małe piłeczki, taśmy, gumy, maty…

POWER  BALL – czas:50 min. Intensywne zajęcia z wykorzystaniem piłek fitness ( o średnicy 55 –65 cm) ,wykonywane w różnych pozycjach , zawierają dużą ilość podrzutów, przenoszeń, naskoków z piłką…itp